Pungisz

Ez a blog csak Pungisznak szól. Az érzéseim....neki...

Friss topikok

  • KisPungisz: Szia Puncs! nem tudom mikor fogod ezt olvasni,mert az utóbbi időben eléggé elhanyagoltuk a blogunk... (2009.09.10. 15:38) 15 nap
  • KisPungisz: sziiaaa Muci (L) egész délelőtt főzőcskéztem anyával,minden nagyon fini lett..biztos neked is ízl... (2009.07.12. 11:44) Csakúgy
  • KisPungisz: Drága Egyetlen Tónikám! :-D tetszik nekem ez a név,illik hozzád :-) eddig is nagyon hiányoztál nek... (2009.07.11. 15:00) Éjjel...
  • KisPungisz: Szia Pungiszom! Már napok óta külön vagyunk,s nagyon rossz,na jó..elviselhető,de azért jobban sze... (2009.07.08. 19:24) Utazás

Linkblog

Csakúgy

2009.07.12. 00:45 | Gezzty | 1 komment

Sziaaaa

Az előző bejegyzést nem akartam elcsúfítani, ilyen hétköznapi mondatokkal, mint amilyenek most kövezkeznek....azok a magasztos gondolatok úgy magában szépek..., és ez pedig már másról szól.:)

Gondoltam még annyit megírok, hogy nem történt velem sem semmi....sorozatot néztem, amit nem bírok abbahagyni....edzettem egy kicsit, olvastam egy kicsit a kádban....most megnézek mégegy részt, aztán lefekszem aludni. Reggel megyek táncot tanítani, aztán hazapattanok, de a holnapi napomat már nem szeretném a lakásban tölteni, szóval igyekszem valami aktívat tenni....uszoda, strand vagy valami hasonló. Annyira jó volt a táborban napi 3-4 órát tánccal foglalkozni, hogy kéne nekem egy táncterem, amibe amikor akarok lemehetek, és csak táncizhatok....Na majd ha milliomos jogászcsalád leszünk...:)

Szóval tehát mozgáshiányom is van....:O De nam akarok futni vagy valami ilyesmi, hanem folyton táncolnék....:(

Ja és a könyv nagyon jóóó, azt hiszem tetszeni fog nekem nagyon...már egy 100 oldalt elolvasgattam belőle...nagyon szépen köszönöm mégegyszer, hogy megajándékoztál vele..;)

Azt hiszem csak ennyit akartam írni....:D Na még egy sorozatrész...aztán alvás..nemvagyok túl álmos, hisz 13.00-kor keltem...:)

Szeretlek Puncsom

Szépséges álmokat....

Beszélünk ma

Csóóóók

A bejegyzés trackback címe:

https://kispungisz.blog.hu/api/trackback/id/tr431241162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KisPungisz 2009.07.12. 11:44:15

sziiaaa Muci (L)

egész délelőtt főzőcskéztem anyával,minden nagyon fini lett..biztos neked is ízlene...beszélgettem anyával erről-arról,s mondtam neki,h én már megtaláltam az igazit,s én már a te feleséged akarok majd lenni...nagyon hiányzol....jó érzés mindig újra és újra beléd szeretni..

tudom h mondtam már de nagyon imádom ahogy táncolsz,szeretlek csak nézni,csodálni,elveszni a szemeidben,megérinteni az arcod,az ajkad...nagyon finom vagy....

nem tudom feltűnt-e de elég féltékeny vagyok..pedig nem akarok,meg igyekszem nem mondani,kimutatni,de nem tetszik ha más lány ölel,puszil..még ha csak barát is..vagy esetleg találkozol vkivel,csak Te+Ő...nem tudom miért mondom ezt most neked,talán csak h tudd

épp a Menetrend megy a tv-ben,s olyan cipője van a srácnak mint neked...tiszta izgalom,igaz??!!! :-D el is felejtettem mondani,h vettem 2 pacskert,meg 3 felsőt..tiszta gazdaságos vásár volt,majd megmutatom,csinkó...jól nézek ki benne,biztos belém zúgnál...remélem..

megyek,mert lassan ebédelünk,Kornél szavaival ebédezünk :-)

csókollak Szerelmem
Szeretlek(L)
süti beállítások módosítása