Pungisz

Ez a blog csak Pungisznak szól. Az érzéseim....neki...

Friss topikok

  • KisPungisz: Szia Puncs! nem tudom mikor fogod ezt olvasni,mert az utóbbi időben eléggé elhanyagoltuk a blogunk... (2009.09.10. 15:38) 15 nap
  • KisPungisz: sziiaaa Muci (L) egész délelőtt főzőcskéztem anyával,minden nagyon fini lett..biztos neked is ízl... (2009.07.12. 11:44) Csakúgy
  • KisPungisz: Drága Egyetlen Tónikám! :-D tetszik nekem ez a név,illik hozzád :-) eddig is nagyon hiányoztál nek... (2009.07.11. 15:00) Éjjel...
  • KisPungisz: Szia Pungiszom! Már napok óta külön vagyunk,s nagyon rossz,na jó..elviselhető,de azért jobban sze... (2009.07.08. 19:24) Utazás

Linkblog

Éjjel...

2009.07.11. 00:47 | Gezzty | 1 komment

Szia Puncsom!

Olyan jó volt ma veled msn-en beszélgetni, és látni téged a kis kameraképen...olyan régen msn-eztünk....:) Nagyon szeretleeeeeeeek! S napról napra jobban hiányzol szívem.......Imádom hallani a hangod legszívesebben egész nap veled beszélnék telefonon, persze az nem pótolná azt amikor együtt vagyunk, és érzem az illatodat, és a bőrödet, és látom a mosolyod..........jjjjjjááááááááááj de veled akarok már lenni.....

Amúgy semmi új nem történt....lennvoltam bátyámnál.....voltak megint nála...páran...aztán ketten elsétáltunk a csukába, hogy igyunk meg valamit, de a néni bennt azt mondta, hogy már zárva vannak, szóval sétáltunk egyet....s hazajöttünk.....de megbeszéltük, hogy máskor is megyünk, most, hogy tudjuk, hogy a Joci meg a Csiga is itt lakik a környéken...;) Egy két telefon és kész is a baráti sörözgetés..;):)

Aztán szépen megmostam a fogam, felhúztam az ágyneműm, és most itt ülök, és néked gépelem a kedves kis soraim..;) Melyet a világért sem hagynék ki, mert ezzel is úgy érzem, hogy egymáséi vagyunk.......:)

Annyira örülök, hogy megtaláltuk egymást Pungisz.....Te vagy a legszuperebb lány az egész univerzumban.......s rossz ez a távolság, de ahogy Te is mondtad, megerősíti a kapcsolatunkat.....folyton rád gondolok....arra, hogy tudom, hogy ottvagy messze és csak rám vársz én pedig csak rád...és egymáséi vagyunk...és mikor újra együtt leszünk minden olyan tökéletes lesz.....Nagyon szeretlek! És már nagyon szeretnélek érezni.....de azt hiszem ezt már mondtam....

Úgy hiszem nyugovóra térek.........Még elmegyek a mellékhelységre, aztán alszom....

Ha jól sejtem Te már az igazak álmát alszod, remélem találkozunk fél kettőkor Álomország főterén a szökőkútnál......;) Csókhegyek Kincsem!

Sziaaaaaaaaa......

Szerencse.....(L)

PunG

A bejegyzés trackback címe:

https://kispungisz.blog.hu/api/trackback/id/tr131239722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KisPungisz 2009.07.11. 15:00:02

Drága Egyetlen Tónikám! :-D
tetszik nekem ez a név,illik hozzád :-) eddig is nagyon hiányoztál nekem,de most meg már pláne...hiányzik az együtt nevetés,az együtt evés,az együtt fekvés,a filmezés,vagy csak szimplán a semmittevés...minden amiben benne vagy...nagyon szeretlek téged,igazán..szerelemmel..rajongással...odaadással...bárcsak megmutathatnám most h mennyire...te olyan szuper vagy...szeretek elmenni veled bárhová,mert büszke vagyok h az én szerelmem vagy,s h én meg a tied lehetek...szerintem jók vagyunk együtt,remélem ez így is marad..s nem ad semmi okot arra,h külön kelljen válnunk,mert azt nagyon nem szeretném...te vagy az életem

Réka megint lelépett vmerre,egyetlen szó nélkül,úgyh most egyedül vagyok,de csak fizikailag,mert te mindig az eszemben vagy...ha már nagyon hiányollak,megnézegetem a képeidet,megsímogatom az arcod rajtuk,meg mondok neked dolgokat,bár nem hallod,de azért nekem jól esik...tudom,hülye vagyok...

Az EFOTT-ról még mindig semmi hír,Dorina sem hívott,meg senki sem...azért nem tudom h gondolják,h majd az utolsó napon szólnak h na menni kell...igazából én csak úgy mentem volna,ha nem annyira deficit nekem,de azt sem mondták h mit kell,s mit nem fizetni...na mindegy,majd lesz vhogy..

msn-en is fent vagy most,mindjárt rád is írok,csak ezt még befejezem,már nincs sok hátra..

még annyit Pungisz,h Szeretlek...bár már lehet mondtam :-)

Szia Mucikám :-P

1000millió csók

(K):P(L)
süti beállítások módosítása