Pungisz

Ez a blog csak Pungisznak szól. Az érzéseim....neki...

Friss topikok

  • KisPungisz: Szia Puncs! nem tudom mikor fogod ezt olvasni,mert az utóbbi időben eléggé elhanyagoltuk a blogunk... (2009.09.10. 15:38) 15 nap
  • KisPungisz: sziiaaa Muci (L) egész délelőtt főzőcskéztem anyával,minden nagyon fini lett..biztos neked is ízl... (2009.07.12. 11:44) Csakúgy
  • KisPungisz: Drága Egyetlen Tónikám! :-D tetszik nekem ez a név,illik hozzád :-) eddig is nagyon hiányoztál nek... (2009.07.11. 15:00) Éjjel...
  • KisPungisz: Szia Pungiszom! Már napok óta külön vagyunk,s nagyon rossz,na jó..elviselhető,de azért jobban sze... (2009.07.08. 19:24) Utazás

Linkblog

Délelőtt

2009.09.03. 10:34 | Gezzty | Szólj hozzá!

Kedves Pungiszom!

Alig várom a hétvégét.....ez lesz a harmadik hétvége, amit péntek estétől vasárnap estig együtt fogunk tölteni. Ezek a hétvégék a legszebbek! Annyira jó veled lenni...bolondozni, buliba menni, lustulni, feküdni egész nap, nézelődni, vásárolgatni, sétálni...felmenni az alagút tetejére...:):) Amit még pótolnunk kell..:D Már nagyon várom a holnap estét....!

Persze mindezt megelőzi egy ma esti kis bulizgatás...amit szintén nagyon várok, csak ne lenne vele ez a macera, hogy csomag meg izzadás meg stb stb...de hát ez van....ilyen ez a popszakma...:)

Szeretlek Pungiszom! És nemtudom miért voltál msn-en velem olyna kis szótalan...vagy milyen.....nem tudom miért haragszol rám ha haragszol....az volt az első dolgom h felhívtalak ahogy felkeltem, és utána fel is jöttem msn-re.....

Képzeld most bontottam fel egy baracklekvárt, és olyan koviubi illata vol ahogy kinyitottam.....s kicsi utána mintha az ízében is éreztem volna....nem tudtam hova tenni ezt a problémát....de én akkor is éreztem...:) Érdekes... No mindegy..

Gizmóm....én úgy szeretlek! Imádok rád nézni.....megpilllantani a varázslatosan csillogó szemeid...és elveszni a mosolyodban.....érezni az illatod, ami teljesen megbolondít...simizni a selymes hajad.....és érinteni a bőröd....mennyei pillanatokat élek át mikor ezeket cselekszem...! Olyan szuper lány vagy...:) Eszembejutott, ahogy tegnap előtt reggel felöltöztél és visszabújtál a paplan alá....olyan kis Cuki voltál...:) Én meg azt hittem hirtelen, hogy eltűntél....

Szeretleeeeeeeeeeeeeek(L)

Naggyon!

És Örökké!

Este találkozunk....!

Csókollak (K)

G

A bejegyzés trackback címe:

https://kispungisz.blog.hu/api/trackback/id/tr461357061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása