Pungisz

Ez a blog csak Pungisznak szól. Az érzéseim....neki...

Friss topikok

  • KisPungisz: Szia Puncs! nem tudom mikor fogod ezt olvasni,mert az utóbbi időben eléggé elhanyagoltuk a blogunk... (2009.09.10. 15:38) 15 nap
  • KisPungisz: sziiaaa Muci (L) egész délelőtt főzőcskéztem anyával,minden nagyon fini lett..biztos neked is ízl... (2009.07.12. 11:44) Csakúgy
  • KisPungisz: Drága Egyetlen Tónikám! :-D tetszik nekem ez a név,illik hozzád :-) eddig is nagyon hiányoztál nek... (2009.07.11. 15:00) Éjjel...
  • KisPungisz: Szia Pungiszom! Már napok óta külön vagyunk,s nagyon rossz,na jó..elviselhető,de azért jobban sze... (2009.07.08. 19:24) Utazás

Linkblog

Beszámoló

2009.07.30. 22:15 | Gezzty | Szólj hozzá!

Szia Pungiszom!

Megérkeztem a táborból....még tegnap, de nem volt erőm már ide írni....:(  Nagyon nagyon szuper volt...annyi mesélni valóm van, amit sokkal szívesebben tennék meg szóban, de azért néhányat szerintem itt is leírok...:) A rossz az volt, hogy Pungiszom kedvtelen volt....a telefonban....és negatív.....s nagyon megijedtem....mikor beszéltünk és azt mondta, nem hiányzom....stb. stb.....amint egyedül voltam egy pár percre, vagy órára, nem kellett szervezkednem,...mindig ez járt a fejemben, hogy Pungisz miért ilyen s mi lesz velünk...:(

Ma már azért tetszettél nekem a telefonban...:) Remélem minden megjavul.

A tábor nagyon lefárasztott.....minden nap edzettünk 4 órát, és volt olyan, az utolsó előtti meg az az előtti napon, hogy már edzés után is edzegettünk csak úgy, mert nem volt kedvünk abbahagyni...:) Szóval nagyon tetszett! Imádtam......viszont mindemellett nagyon sokat is ettünk......svédasztal...napi 3szor annyit szedsz amennyit akarsz...hát nagyon durva volt..mindig szedtem mindenből. És mindemellett nagyon keveset aludtam. Az első este próbáltunk együtt elmenni szórakázni de nagyon nem jött be, így hát hazamentem, és a két Brékes sráccal meg a fiúszobával meg egy két csajjal akik szintén nem bírták a bulit beszélgettünk este...s vártuk a hazaérkezőket. Második este csináltunk egy házibulit ami aztán beszélgetésbe ment át.....aztán harmadik este bementünk...játéktermeztünk.....hazamentünk aztán vártuk a hazaérkezőket, mert mindig mindenkinek ki volt adva, hogy kopogjanak amikor hazaérnek.:) Senkivel nem volt nagy baj...csak egy egy csajszival....egyszer nem jött edzésre..mert szétcsapta magát...:S Szóval jól viselkedtek....:)

És tök jó volt, mert úgy láttam a társaságon, hogy mindenki megismert valamennyire mindenkit, mindenki beszélt pár szót mindenkivel.....és a nevét is mindenki tudta mindenkinek!:) És a legnagyobb figura a legfiatalabb srác volt, akitől tartottam....:) Hatalmas arc volt...rettentőőő nagy figura, és elneveztem Barney Stinsonnak, hamár Barninak hívták....:) Mindenki imádta.

Büszke vagyok magunkra, hogy ilyen faszán megcsináltuk.....jövőre több tanítvány...komolyabb szervezés...és egy szuper tábor...!!!:):)

A bejegyzés trackback címe:

https://kispungisz.blog.hu/api/trackback/id/tr981278571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása